Halkların Eşitlik ve Demokrasi Partisi DEM Parti, Otokoç Genel Müdürlüğü’ne düzenlenen silahlı saldırıyla ilgili bir resmi sosyal medya hesaplarından bir paylaşım yaptı. Ve yayınladığı mesajda, olayın tüm yönleriyle aydınlatılması ve sorumluların adalet önüne çıkarılması gerektiği vurgulandı.
Yapılan açıklamada: “Otokoç Genel Müdürlüğü’ne yönelik gerçekleştirilen silahlı saldırıyı kınıyoruz. Yaşanan olayda can kaybı olmaması en büyük tesellimizdir. Ancak, bu tür üzücü olayların tekrar yaşanmaması için kapsamlı ve şeffaf bir soruşturmanın hızla yürütülmesi gerekir. Sorumluların hukuk önünde hesap vermesi ve toplumsal barışı tehdit eden her türlü şiddet eylemine karşı net bir duruş sergilenmesi elzemdir. Bu tür saldırıları asla kabul etmiyoruz.” dedi.
Kaynak: Uluhaber
